0
Selecteer een pagina

Veelgestelde vragen

FAQ

Ja, u moet het aantal punten volledig besteden.
Nee. U kunt uw puntentegoed aan één geschenk besteden.
Als u een geschenk wilt hebben dan klikt u erop. In het scherm dat zich dan opent klikt u op het vak: In winkelmand.
Naar alle waarschijnlijkheid heeft u al een geschenk gekozen.
Klik linksboven op het pijltje ←
Door op het kleine rode kruisje voor het artikel te klikken verwijdert u het artikel.
Klik rechtsboven op het winkelwagentje. Als u tevreden bent met uw geschenkkeuze klik dan op het vak Doorgaan met bestellen onderin het scherm. Vul de gevraagde gegevens in (met de Tab-toets op uw toetsenbord kunt u makkelijk naar het volgend invulvak springen). Als alles ingevuld is kunt u rechtsonder op de knop Bestelling plaatsen klikken. U ontvangt een mail ter bevestiging.
Ja dat kan. Vul in het bestelscherm rechts bovenin het gewenste afleveradres in.
Ja, u kunt inloggen. Kies vervolgens op uitloggen en klik op Bestellingen om uw bestelling te bekijken.
Dat ligt aan de afspraak die met de opdrachtgever is gemaakt. Alles staat uitgebreid uitgelegd in de keuzesite welke u bereikt na inloggen.
U ontvangt na bestelling een bevestigingsmail. Bewaar deze goed.
Uw geschenk wordt op het adres afgeleverd dat u heeft ingevuld. Bent u niet thuis dan laat de transporteur/postbezorger bij afwezigheid een bericht achter.
Controleer de afleverdatum. Is deze verstreken dan kunt u contact opnemen met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Op elektrische apparaten zit garantie. Mocht het apparaat defect raken neem dan contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.